Number of the records: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti

  1. Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti
    Author infoOtto Trenčiansky, Dagmar Lesáková
    Author Trenčiansky Otto
    Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 72-76. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * konkurencieschopnosť * zákazníci * stratégia podniková * spotrebitelia
    AnnotationProblém podnikového marketingu - riešiť kompromis medzi tým, čo zákazníci chcú a tým, čo sú podniky schopné a ochotné ponúknuť. Posun od marketingu orientovaného na transakcie k marketingu orientovaného na vzťahy. Konkurencieschopnosť a vzťahový marketing. Indikátory interakcie organizácia - zákazník.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00851-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.