Number of the records: 1  

Najväčším trendom je úspora času

  1. Title Najväčším trendom je úspora času
    Author infoDaniela Krofiánová
    Author Krofiánová Daniela
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 24-25. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords výrobky značkové * značky výrobkov * značky výrobné * značky maloobchodné
    AnnotationNa budúcnosť značkových výrobkov je potrebné pozerať sa zo strany ich výrobcov a tiež z pohľadu obchodníkov. Stále dôležitejšiu úlohu zohrávajú maloobchodné značky, na čo musia reagovať aj značkoví výrobcovia. Vývoj značkových výrobkov. Ako ďalej na trhu FMCG ? Trh FMCG v Európe rastie o 2 percentá ročne. Alternatívne predajné kanály.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6 + 2 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.