Number of the records: 1  

Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku

  1. Title Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku
    Author infoJozef Kľučka
    Author Klučka Jozef
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik malý * podnik stredný * výhody konkurenčné * zákazníci * požiadavky na výrobky * stratégia marketingová
    AnnotationKastomizácia predpokladá pružnú reakciu na požiadavky zákazníka. Je to aktívna účasť zákazníkov na navrhovaní výrobkov. Je to schopnosť vybudovať si konkurenčnú pozíciu s cieľom prilákať zákazníkov a zotrvať na trhu. Malý a stredný podnik musí byť pružnejší v reakcii na podnety zákazníkov, a preto kastomizácia predstavuje možnú marketingovú stratégiu mnohých MSP. Kastomizácia - princípy, riziká implementácie. Kastomizáciu podnik uplatní tam, kde je identifikovaná suma požiadaviek, ktorých uspokojenie je pre podnik efektívne. Kooperatívna, adaptívna, transparentná, kozmetická kastomizácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.