Number of the records: 1  

Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi

  1. Title Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 26-28. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plánovanie * plán marketingový * stratégia marketingová * stratégia podniková * manažment * konkurencia
    AnnotationVšeobecná charakteristika marketingového plánu. Prínosy marketingového plánovania. Princípy, štruktúra a rozsah marketingového plánu. Pokračovanie článku bude možné nájsť v nasledujúcom čísle.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00960-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.