Number of the records: 1
Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi
Title Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 26-28. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * plánovanie * plán marketingový * stratégia marketingová * stratégia podniková * manažment * konkurencia Annotation Všeobecná charakteristika marketingového plánu. Prínosy marketingového plánovania. Princípy, štruktúra a rozsah marketingového plánu. Pokračovanie článku bude možné nájsť v nasledujúcom čísle. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00960-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1