Number of the records: 1
Globálne marketingové stratégie
Title Globálne marketingové stratégie Author info Vítězslav Balhar Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 32-33. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * produkty * značky výrobkov * propagácia * konkurencieschopnosť * trh medzinárodný * náklady * výroba * globalizácia Annotation Globálna stratégia - chápanie medzinárodného trhu ako jednotného celku. Stratégia globálneho segmentu. Globálne stratégie marketingového mixu: globálna produktová stratégia, globálna stratégia značky, globálna propagačná stratégia. Integrovaná globálna marketingová stratégia. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00960-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1