Number of the records: 1  

Globálne marketingové stratégie

  1. Title Globálne marketingové stratégie
    Author infoVítězslav Balhar
    Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 32-33. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * produkty * značky výrobkov * propagácia * konkurencieschopnosť * trh medzinárodný * náklady * výroba * globalizácia
    AnnotationGlobálna stratégia - chápanie medzinárodného trhu ako jednotného celku. Stratégia globálneho segmentu. Globálne stratégie marketingového mixu: globálna produktová stratégia, globálna stratégia značky, globálna propagačná stratégia. Integrovaná globálna marketingová stratégia.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00960-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.