Number of the records: 1  

[Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]

  1. Title [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]
    Author infoMária Hasprová
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 39. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864
    Review document Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords produkty * imidž * trh * kultúra * ruch cestovný * agropotravinárstvo * Slovensko * recenzie
    AnnotationRecenzia na publikáciu : Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Práca je členená na päť kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá pojmom imidž a európsky trh. Druhá kapitola pojednáva o rôznych marketingových nástrojoch. Tretia, štvrtá a piata kapitola sa venujú trom aplikačným oblastiam budovania imidžu slovenských produktov - kultúre, cestovnému ruchu a agropotravinárstvu.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00443-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.