Number of the records: 1  

Model "4C" v marketingu vysokých škôl

  1. Title Model "4C" v marketingu vysokých škôl
    Author infoTomáš Bačo, Michaela Vasilová
    Author Bačo Tomáš EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Co-authors Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Source documentMarketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 147-158. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords školy vysoké * marketing mix * modely * hodnota úžitková * konkurencia
    AnnotationSilne konkurenčný trh pre vysoké školy. Implementácia marketingových nástrojov, resp. model "4P" do činnosti škôl. Tento model určuje priamo úžitkovú honotu a komplexnú ponuku vysokej školy. Avšak je potrebné najprv využiť model "4C", ktorý reprezentuje pohľad konečného užívateľa.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00201-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.