Number of the records: 1
Model "4C" v marketingu vysokých škôl
Title Model "4C" v marketingu vysokých škôl Author info Tomáš Bačo, Michaela Vasilová Author Bačo Tomáš EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Co-authors Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Source document Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 147-158. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords školy vysoké * marketing mix * modely * hodnota úžitková * konkurencia Annotation Silne konkurenčný trh pre vysoké školy. Implementácia marketingových nástrojov, resp. model "4P" do činnosti škôl. Tento model určuje priamo úžitkovú honotu a komplexnú ponuku vysokej školy. Avšak je potrebné najprv využiť model "4C", ktorý reprezentuje pohľad konečného užívateľa. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00201-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1