Number of the records: 1  

Význam dizajnu na trhu konkurencie

  1. Title Význam dizajnu na trhu konkurencie
    Author infoJozef Mlákay
    Author Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    NoteVEGA 189 1/4590/07 "Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa"
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Keywords dizajn priemyselný * tovar * farby * obsah * forma * spotrebitelia * technika * umenie * trh * konkurencia
    AnnotationKúpne rozhodovanie spotrebiteľov ovplyvňované zmesou racionálnych a emotínych faktorov. Dizajn ako emotívny faktor. Dva smery vysvetlenia pojmu dizajn v súčasnosti. Dizajn prepojený s kultúrnymi zvláštnosťami jednotlivých krajín. Ciele a funkcie dizajnu. Formy dizajnu. Hodnotenie dizajnu. Vzťah dizajnu a užitočnosti produktu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.