Number of the records: 1
Živé brandy
Title Živé brandy Author info Saša Pribišová Author Pribišová Saša Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Č. 14 (9. júla 2008), s. 58-59. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2008. ISSN 1335-4620 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * značky výrobkov * reklama * osoby fyzické Annotation Budovanie identity ako značky sa môže osobnostiam zúročiť v popularite, svoj imidž môžu používať aj na marketingové účely a získať finančný či iný prospech. Zo spájania značky a známeho mena a tváre môže vzniknúť úspešný ako aj neúspešný business case. Známe tváre ťažia zo svojho zvučného mena rovnako ako produktové brandy. Živé brandy na Slovensku: Henrieta Nagyová, Martin Pyco Rausch a Eva Černá. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-15
article
Number of the records: 1