Number of the records: 1  

Modern marketing communication and consumer surveillance

  1. Title Modern marketing communication and consumer surveillance
    Author infoMiroslava Heczková
    Author Heczková Miroslava
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 46-51. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords technológie informačné * ochrana osobnosti * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * internet
    AnnotationMarketingová komunikácia v globalizujúcom sa svete. Používanie internetu a problematika narušovania slobôd a súkromia. Ilustráčný príklad na nadnárodnej spoločnosti Google a jej produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 0-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.