Number of the records: 1  

Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu

  1. Title Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu
    Author infoŠárka Borkovcová
    Author Borkovcová Šárka
    Source document DOCTUS 2007 : zborník príspevkov z jarnej medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých výskumných pracovníkov : Bratislava 27. apríla 2007. S. 27-32. - Bratislava : AT Publishing, 2007. ISBN 978-80-88954-43-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * produkty * ceny * komunikácia * lokalizácia * šport * organizácie neziskové
    AnnotationFungovanie športových organizácií ako občianskych združení a športových klubov ako obchodných spoločností. Dôvody, prečo by sa športové organizácie mali zaoberať marketingom. Členenie športu. Marketingový mix v podmienkach športu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.