Number of the records: 1
Marketingová komunikace v krizi
Title Marketingová komunikace v krizi Author info Petr Frey Author Frey Petr Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 19-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * kríza * inovácia Annotation Aké marketingové stratégie a taktiky je potrebné nasadiť v dobe šíriacej sa svetovej finančnej krízy. Marketing a médiá, rovnako ako všetko ostatné, čo je spojené s trhom, je v kríze. Hľadanie nových ciest, zmena v marketingu nie je jednoduchou záležitosťou. Inovatívny marketing, outsourcing. Nastáva doba personalizácie marketingu, brandy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1