Number of the records: 1  

Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu

  1. Title Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu
    Author infoIvana Mižičková
    Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 49-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie * organizácie neziskové * marketing * spolupráca podnikov
    AnnotationSilnejúca konkurencia v súčasnosti núti podnikateľské subjekty vyhľadávať nové, kreatívnejšie, inovatívnejšie a k spotrebiteľovi bližšie nástroje marketingovej koncepcie. Jednou z nich je cause related marketing (CAREMA), ktorý možno zaradiť medzi moderné formy práce s trhom. Definície CAREMA. Neziskové organizácie CAREMA nevyužívajú v dostatočnej miere.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00817-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.