Number of the records: 1  

Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania

  1. Title Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania
    Author infoJana Nimrichterová
    Author Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník [prezentácií] z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * ekológia * ochrana prostredia životného * firmy * zodpovednosť spoločenská
    AnnotationKritika marketingu a úloha marketingového manažmentu. Stratégia trvalej udržateľnosti a ekologické odlíšenie produktov od produktov konkurencie. Spoločenská koncepcia marketingu. Spoločensky zodpovedné podnikanie. Firemná filantropia a spoločenská zodpovednosť firmy. Environmentálny - zelený marketing.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00658-012, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.