Number of the records: 1  

M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi

  1. Title M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi
    Author infoBarbora Lattová
    Author Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 51-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * siete mobilné * spotrebitelia
    AnnotationM - marketing - znamená uskutočňovanie marketingových aktivít najmä prostredníctvom mobilného telefónu. Základná charakteristika m - marketingu, jeho vlastnosti,výhody a nevýhody. Vnímanie m - marketingu spotrebiteľmi v súčasnosti a v budúcnosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01159-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.