Number of the records: 1  

Výhody pre maloobchodníka vyplývajúce z osobitného postavenia marketingu

  1. Title Výhody pre maloobchodníka vyplývajúce z osobitného postavenia marketingu
    Author infoJúlia Dianovská
    Author Dianovská Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 47-52. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * zákazníci * investície
    AnnotationZávislosť finančného úspechu firmy od marketingových schopností vykonávateľa. Marketing ako cielená investícia. Charakteristika marketingu podľa Sergia Zymana. Hodnotenie účinnosti marketingovej akcie. Správne určenie cieľovej skupiny. Problematika udržania si zákazníkov. Budovanie vzťahov so zákazníkmi. Celoživotná hodnota zákazníka - CLV (Customer lifetime value).
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01083-019, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.