Number of the records: 1  

Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement

  1. Title Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement
    Author infoJuraj Mišún
    Author Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk. Č. 7-8 (2009), s. 75-77. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords komunikácia marketingová * značky výrobkov * produkty * propagácia * techniky reklamné * médiá
    AnnotationDefinícia pojmu Product Placement. (Smernica Európskeho parlamentu a rady 2007/65/ES). Podlinkové aktivity marketingovej komunikácie. Prvá agentúra špecializovaná na Product Placement, zakladateľ Walter E. Kline. Umiestňovanie výrobkov do deja filmov a stupeň programovej integrácie. Ďaľšie možnosti využívania propagácie značiek prostredníctvom Product Placement. Výhody a nástroje Product Placement. Situácia na Slovensku a doplnenie zákona č. 308/2000 Z.z. o vysielaní a retransmisii.
    URLhttp://www.ezisk.sk/825/SKRYTA-NO-VELMI-EFEKTIVNA-PROPAGACIA-PRODUCT-PLACEMENT_14830.aspx
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01204-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.