Number of the records: 1  

Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy

  1. Title Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy
    Author infoMarek Baluška
    Author Baluška Marek
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 22-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords výstavy * organizácia * imidž * identita podniková * kríza hospodárska
    AnnotationVýznam dlhodobo pozitívneho imidžu firiem v čase hospodárskej krízy. Súčasťou jeho tvorby je i firemná identita - corporate identity ako jeden z interných faktorov úspešného marketingu organizátora veľtrhov. Overenie hypotéz a prezentácia základných prvkov novej firemnej identity Agrokomplexu - Výstavníctvo Nitra a návrh nových úloh, ktoré bude treba realizovať v budúcnosti
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.