Number of the records: 1  

Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách

  1. Title Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách
    Author infoMarta Matulčíková
    Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 9 (2009), s. 7-13. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords výskum marketingový * vzdelávanie * školy * študenti * programy študijné * učitelia * analýzy
    AnnotationMarketingový výskum a tvorba vzdelávacieho programu ako produktu vzdelávacej inštitúcie. Vzdelávanie musí spĺňať parametre, aby pritiahlo zákazníkov. Marketingová analýza a proces marketingového výskumu vzdelávania. Vzdelávacie inštitúcie a uplatnenie absolventov na trhu práce. Zvyšovanie informovanosti o aktuálnych potrebách a tvorba stratégie vzdelávacieho subjektu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01703-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.