Number of the records: 1  

Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby

  1. Title Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby
    Author infoBarbora Lattová
    Author Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 243-249. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba
    Keywords tovar * služby * spotreba * spotrebitelia
    AnnotationVymedzenie trvalo udržateľnej spotreby. Spotrebiteľ ako kľúčový faktor trvalo udržateľnej spotreby.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01229-101, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.