Number of the records: 1  

Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom

  1. Title Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom
    TranslationSynergy of trade and providing value to customers
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 42-56. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    NoteVEGA 1/4600/07. - Článok bol spracovaný v rámci VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords obchod * racionalita ekonomická * marketing * synergia * zákazníci * maloobchod
    AnnotationVymedzenie prvkov racionalizácie, zefektívnenia a synergie obchodu, ktoré sú východiskom na poskytovanie hodnoty zákazníkom s ohľadom na efektívnosť. Prezentácia systému metrík marketingu v maloobchode.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01609-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.