Number of the records: 1  

Customer oriented strategies in Slovak companies

  1. Title Customer oriented strategies in Slovak companies
    TranslationStratégie orientované na zákazníka v slovenských podnikoch
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 2 (2009), s. 163-170. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * lojálnosť zákazníkov * Slovensko * podnik
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01741-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext70.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.