Number of the records: 1  

Krize jako příležitost?

  1. Title Krize jako příležitost?
    Author infoRadek Dráb
    Author Dráb Radek
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 10 (Říjen 2009), s. 48-50. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * manažéri * kríza finančná * kríza hospodárska * investície * úspory * podnikanie * marketing * značky výrobné * prieskum informačný * Česko
    AnnotationAko sa v odbobí súčasnej krízy pozerajú českí manažéri na investície, ako hodnotia jej dopady na predaj, na značku a ako nájsť východisko z krízy, zisťoval prieskum GFK a reklamnej agentúry TBWA. Manažéri hľadajú úspory predovšetkým vo výrobe, nasleduje predaj a marketing. Väčšina manažérov zastáva názor, že kríza ovplyvňuje podnikanie a to najviac negatívnym spôsobom. Určité percento manažérov považuje za dôležité investovať do marketingovej komunikácie a hľadať netradičné riešenia s cieľom odlíšiť sa od konkurencie. Pôsobenie krízy na značky. Iba malé percento manažérov má pocit, že kríza ohrozuje existenciu ich podnikania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.