Number of the records: 1  

Zažijte, osahejte, ochutnejte

  1. Title Zažijte, osahejte, ochutnejte
    Author infoVeronika Bartošová
    Author Bartošová Veronika
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 10 (Říjen 2009), s. 28-30. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * značky výrobkov * značky výrobné * firmy * spotrebitelia * zákazníci
    AnnotationJednou z menej tradičných foriem ako komunikovať hodnotu značky a budovať vzťah zákazníkov ku značke sú návštevnícke a informačné centrá firiem, kde je možné spotrebiteľa vtiahnuť do príbehu značky. Špeciality a lákadlá pre budovanie vzťahu so zákazníkmi. Praktické príklady českých firiem: ČEZ, Škoda Auto, Budějovický Budvar, Plzeňský Prazdroj.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.