Number of the records: 1
Postoje slovenských zákazníkov k CRM
Title Postoje slovenských zákazníkov k CRM Translation Approaches of Slovak customers to CRM concept Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 : Liberec 15. až 16. září 2009. S. 259-266. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5 Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * firmy * informácie * marketing * výskum Annotation Výsledky empirického výskumu, ktorý hľadal odpoveď na otázky - ktoré faktory sú pre zákazníka rozhodujúce pri voľbe predávajúceho a do akej miery sú zákazníci ochotní poskytovať podnikom osobné dáta. Empirické hodnotenie bolo realizované na štyroch produktových kategóriách s vysokou angažovanosťou zákazníka: automobily, bankové produkty, poisťovacie produkty a produkty cestovného ruchu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00101-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1