Number of the records: 1
CRM - krok k zákazníkom
Title CRM - krok k zákazníkom Author info Veronika Bodzsárová Author Bodzsárová Veronika EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document Vytvorenie databázy a modelu rozhodovacích kritérií na výber informačného systému pre malé a stredné podniky : recenzovaný zborník vedeckých statí : interný grant mladých vedeckých pracovníkov č. 2318155/07. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2915-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * zákazníci * systém CRM Annotation Súčasná situácia na globálnych trhoch donútila podniky venovať väčšiu pozornosť riadeniu vzťahov so zákazníkmi. Preto sa v súčasnej dobre venuje pozornosť problematike CRM – riadenia vzťahov so zákazníkmi. Charakteristika CRM, fázy CRM, implementácia CRM, náklady na zavedenie systému CRM. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00239-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1