Number of the records: 1  

Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy?

  1. Title Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy?
    Author infoŠtefan Kassay
    Author Kassay Štefan
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 1 (2010), s. 39. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing strategický * komunikácia firemná * komunikácia interná * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * starostlivosť o zákazníkov
    AnnotationRiadenie podniku spočíva v priamej a nepriamej komunikácii (odberateľ-dodávateľ), z ktorej sa nesmie vytratiť vzťah, znalosť, ochota, pravdivosť. Segmenty zákazníkov v čase krízy: brzdiaci zákazníci (slam-on-the-brakes), mrzutí, ale trpezliví zákazníci (pained, but-patient), dobre situovaní zákazníci (confortably-well-off), zákazníci, ktorí žijú zo dňa na deň (live-for-today). Kategórie marketingových priorít: nevyhnutné (essentials), pôžitkové (treats), odložiteľné (postponables), nahraditeľné (expendables).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.