Number of the records: 1  

Vznik teorie reklamy v ekonomii

  1. Title Vznik teorie reklamy v ekonomii
    Author infoLadislava Grochová
    Author Grochová Ladislava
    Source document EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 36-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * adresnosť reklamy * trh reklamný * reklama klamlivá * spotrebitelia * konkurencia
    AnnotationHistória a vznik teórie reklamy. Analýza reklamy z ekonomického hľadiska. Vplyv reklamy na spotrebiteľa. Marshall a Chamberlin vysvetľujú výsledný dopad reklamy na trh. Reklama ako plytvanie zdrojmi alebo informácia o výrobkoch a službách. Teória nedokonalej konkurencie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.