Number of the records: 1  

Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov.

  1. Title Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov.
    Author infoMartina Majorová
    Author Majorová Martina
    Source document EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 110-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * banky * poisťovne * propagácia * mix komunikačný * modely stochastické * modely input-output
    AnnotationPropagácia výrobku či služby ako neodmysliteľná súčasť politiky komunikačného mixu. Reklamný trh a peňažné prostriedky na propagáciu. Analýza dátových obalov s metódami viacrozmernej štatistickej analýzy. Hodnotenie efektívnosti výdavkov na reklamu vo vybraných finančných inštitúciách na slovenskom trhu. Reklama v médiách a výkonnostné ukazovatele bánk a poisťovní.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.