Number of the records: 1  

Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi

  1. Title Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi
    Author infoIveta Jeleňová, Erika Gecelovská
    Author Jeleňová Iveta
    Co-authors Gecelovská Erika
    Source document Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 6-21. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * etika * výskum * študenti * školy vysoké
    AnnotationReklama ako súčasť každodenného života. Komerčná verzus sociálna reklama. Čomu sa venuje pozornosť v sociálnej reklame. Sociálna reklama a etika. Problematické aspekty sociálnej reklamy. Metóda, vzorka. Výber a opis reklám. Metodika. Analýza dát. Výsledky. Diskusia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.