Number of the records: 1  

Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy

  1. Title Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy
    TranslationRelationship marketing in local self-government offices
    Author infoRůžena Lukášová, Anna Vaňová
    Author Lukášová Růžena
    Co-authors Vaňová Anna
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 127-135. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing vzťahový * samospráva miestna * úrady * výskum * Slovensko * Česko
    AnnotationFunkcia a definícia marketingu vzťahov. Cieľ, materiál a metodika výskumu budovania vzťahov na úradoch miestnej samosprávy v SR a ČR. Výsledky a diskusia. Štruktúra a miera vzájomných vzťahov medzi úradmi miestnej samosprávy a účastníkmi siete vzťahov. Význam jednotlivých subjektov pre úrady miestnej samosprávy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.