Number of the records: 1  

Značka a firemná identita v marketingovej komunikácii

  1. Title Značka a firemná identita v marketingovej komunikácii
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Január/Február (2010), s. 58-59. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * kultúra podniková * identita podniková * známky ochranné * logo * konkurencia * zákazníci
    AnnotationProces budovania značky a dlhodobý vzťah s cieľovou skupinou, branding. Branding ako základ odlišnosti od konkurencie a nástroj komunikácie. Grafická podoba značky a vizuálne stvárnenie identity spoločnosti, logo. Marketingová komunikácia a ciele firmy. Firemná kultúra a firemná identita. Lojalita k firme. Komunikácia so zákazníkom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2010: Január-December

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.