Number of the records: 1  

Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy

  1. Title Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy
    Author infoAlexandra Pappová
    Author Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 253-257. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    NotePMVP 2316068
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Keywords korporácie transnacionálne * podnik spoločný * internacionalizácia ekonomiky * internacionalizácia výroby * joint ventures * partnerstvo strategické * aliancie strategické * trh svetový
    AnnotationMotivácia spoločnosti rásť na multinacionálne giganty. Formy vstupu spoločnosti na zahraničný trh. Strategické aliancie ako najzložitejšia forma spoločných podnikov. Neformálne medzinárodné strategické aliancie, formálne medzinárodné strategické aliancie a medzinárodné joint ventures. Vplyv súčasnej situácie vo svetovom hospodárstve na multinacionálne korporácie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-012, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.