Number of the records: 1
Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy
Title Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy Author info Alexandra Pappová Author Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 253-257. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Note PMVP 2316068 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords korporácie transnacionálne * podnik spoločný * internacionalizácia ekonomiky * internacionalizácia výroby * joint ventures * partnerstvo strategické * aliancie strategické * trh svetový Annotation Motivácia spoločnosti rásť na multinacionálne giganty. Formy vstupu spoločnosti na zahraničný trh. Strategické aliancie ako najzložitejšia forma spoločných podnikov. Neformálne medzinárodné strategické aliancie, formálne medzinárodné strategické aliancie a medzinárodné joint ventures. Vplyv súčasnej situácie vo svetovom hospodárstve na multinacionálne korporácie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00499-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1