Number of the records: 1  

Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy

  1. Title Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
    Author infoNikoleta Benciová
    Author Benciová Nikoleta
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 27-31. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * podnikanie * podnikanie medzinárodné * trh zahraničný * spotrebitelia * zákazníci
    AnnotationNajdôležitejšie faktory vstupu organizácie na zahraničný trh. Externé a interné riziká vstupu na zahraničný trh. Lokálna marketingová stratégia. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Príklad českej firmy etablovanej v Číne.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.