Number of the records: 1  

Češi a reklama

  1. Title Češi a reklama : jaké zrcadlo nám nastavila reklama v letošním roce ?
    Author infoJitka Vysekalová, Olga Kopecká
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Kopecká Olga
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * Česko * spoločnosť
    AnnotationAutorky sa zameriavajú na vývoj pocitu presýtenosti reklamou a na priestor, ktorý pre reklamu zostáva, tiež na vnímanie reklamy ako spoločenského javu v širších súvislostiach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.