Number of the records: 1  

Skrytá sila Public Relations

  1. Title Skrytá sila Public Relations
    Author infoZdenka Kadeková, Juraj Neománi
    Author Kadeková Zdenka
    Co-authors Neománi Juraj
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * spotrebitelia * reklama
    AnnotationV niektorých prípadoch sa PR ukázali účinnejšie ako reklama. Niektorí odborníci tvrdia, že článok má na spotrebiteľov päťkrát väčší vplyv ako reklama. Očakávaný vývoj komunikačných kanálov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.