Number of the records: 1  

Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku

  1. Title Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku
    Author infoZuzana Lušňáková, Katarína Kleinová, Ľubica Kubicová
    Author Lušňáková Zuzana
    Co-authors Kleinová Katarína
    Kubicová Ľubica
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords reklama * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationMediálne známa osoba v reklame umožňuje vytvoriť si predstavu o benefitoch či vyššej kvalite propagovaného produktu. Vplyv reklamy na spotrebiteľa - testovanie závislosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.