Number of the records: 1  

Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?

  1. Title Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?
    Author infoJana Budíková
    Author Budíková Jana
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 49. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords kvalita výrobkov * náklady * úspory * kríza hospodárska * firmy
    AnnotationSúčasná kríza prinútila firmy maximálne šetriť na každom kroku. Firmy často idú až do rizika straty zákazníka a poškodenia dôvery vo svoju značku. Rozhodnutie o úsporách ovplyvňuje i vnútorné kontrolné mechanizmy týkajúce sa kvality výrobkov a služieb. Príklady z praxe o stiahnutí výrobkov z obehu kvôli zlej alebo zníženej kvalite. Aj dnes existujú firmy, ktoré nechcú krízu prežiť len na základe krátkodobých opatrení - príklad spoločnosti Apple.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.