Number of the records: 1
Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
Title Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy Author info Nikoleta Benciová Author Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 27-31. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.5 - Zahraničný obchod Keywords trhy * globalizácia * trh zahraničný * riziko obchodné * stratégia marketingová Annotation Rozhodovacia základňa vstupu na zahraničné trhy. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Podnikanie v Číne a jeho riziká. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00499-027, originál dokumentu
article
Number of the records: 1