Number of the records: 1  

Marketingové aktivity ako prostriedok podpory maloobchodného odbytu

  1. Title Marketingové aktivity ako prostriedok podpory maloobchodného odbytu
    Author infoJúlia Dianovská
    Author Dianovská Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 78-81. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords produkty * odbyt * podpora predaja * marketing
    AnnotationŠpecifické, osobitné postavenie marketingu v oblasti podpory odbytu produktov. Teoretická báza je podporená cennými praktickými skúsenosťami marketingového génia, bývalého šéfa marketingu v spoločnosti Coca-cola a súčasného predsedu strategickej poradenskej firmy The Zyman Group, Sergia Zymana. Sergio Zyman dosiahol totiž svojou na výsledky orientovanou prácou mimoriadne zvýšenie predaja nielen vo vyššie uvedenej celosvetovo známej spoločnosti. Jeho originálny a tvorivý prístup, ktorý sa v praxi opakovane osvedčil obohacujú aktuálne teoretické poznatky súčasných vynikajúcich ekonómov, k akým bezpochyby patria autori jednej z teórií marketingového manažmentu Philip Kotler a Kevin Lane Keller.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-029, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.