Number of the records: 1  

Lojalita a spokojnosť zákazníka

  1. Title Lojalita a spokojnosť zákazníka
    Author infoAdela Klepáková
    Author Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source documentVyužívanie výsledkov doktorandského štúdia pre celoživotné vzdelávanie : zborník príspevkov z vedeckej konferencie, 11. decembra 2009, Košice. S. 48-56. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2010. ISBN 978-80-553-0352-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * výrobky * služby * nákup * firmy * konkurencia * kvalita * indexy
    AnnotationDôležitosť lojality zákazníka. Prístupy k deleniu lojálnych zákazníkov. Faktory ovplyvňujúce lojalitu zákazníka. Budovanie lojality zákazníka. Problematika spokojnosti zákazníka. Index spokojnosti zákazníka. Od spokojnosti a lojality ku skutočnej hodnote zákazníka.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00517-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.