Number of the records: 1  

Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami

  1. Title Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami
    Author infoKatarína Ožvoldová
    Author Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 249-252. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords maloobchod * spoločnosti nadnárodné * siete obchodné * konkurencia trhová * štúdie
    AnnotationNezávislé maloobchodné predajne predstavujú skôr typ tradičnej špecializovanej predajne, prípadne supermarketu, nadnárodné a národné maloobchodné siete disponujú širokou škálou typov predaní od špecializovanej predajne po formáty typu hypermarkety až superstory. Vzhľadom na uvedené rozdiely medzi maloobchodnými formátmi musíme rozlišovat medzi dvoma typmi konkurencie prejavujúcej sa medzi maloobchodníkmi : inter-type (medzi typová) konkurencia, intra-type (vnútro typová) konkurencia. Štúdie venované inter-type a intra-type konkurencii v maloobchode. Všetky štúdie poukázali na pozitívny dôsledok využívania maloobchodných stratégií malými maloobchodníkmi v ich konkurencii, či už v spojení s lepším výkonom maloobchodníka, uspokojením zákazníkov alebo s inter-type a prípadne intra-type konkurenciou.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-038, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.