Number of the records: 1  

Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu

  1. Title Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 354-358. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    NoteVEGA 1/0228/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords mlieko * analýza trhu * metódy kvantitatívne * marketing manažment * ekonometria * konkurencieschopnosť
    AnnotationOsobitosti uplatnenia kvantitatívnych metód výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov a možnosť ich využitia pre marketingové riadenie na mikroúrovni ako aj na úrovni makroekonomickej. Výsledkom skúmania je definícia marketingových osobitostí vybraného agropotravinárskeho sektora, ktoré determinujú špecifiká výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-040, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.