Number of the records: 1
Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu
Title Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 354-358. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Note VEGA 1/0228/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords mlieko * analýza trhu * metódy kvantitatívne * marketing manažment * ekonometria * konkurencieschopnosť Annotation Osobitosti uplatnenia kvantitatívnych metód výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov a možnosť ich využitia pre marketingové riadenie na mikroúrovni ako aj na úrovni makroekonomickej. Výsledkom skúmania je definícia marketingových osobitostí vybraného agropotravinárskeho sektora, ktoré determinujú špecifiká výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00499-040, originál dokumentu
article
Number of the records: 1