Number of the records: 1
Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda
Title Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda Author Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Michalovce, 17.-18.9.2009. S. 139-155. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords školy vysoké * imidž * analýzy * výhody konkurenčné Annotation Imidž vysokoškolskej vzdelávacej inštitúcie ako konkurenčná výhoda. Príklad z praxe - Imidž Podnikovohospodárskej fakulty - analýza a porovnanie interného a externého imidžu. Public work category Works carried in Internet Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00563-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1