Number of the records: 1  

Kvalita IT podpory

  1. Title Kvalita IT podpory
    Author infoMichal Bróska
    Author Bróska Michal
    Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva : odborný časopis o systémoch kvality. Roč. 18, č. 1 (2010), s. 38-39. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords technológie informačné * spracovanie dát * organizácia súborov * médiá pamäťové * technika výpočtová * systémy počítačové
    AnnotationSprávne organizovaná procesná a technologická podpora IT služieb. Kvalitatívne požiadavky na IT. Kontakt používateľa s podporou IT služieb je pomenovaný ako "Singl point of contact" (SPOC), jednotný kontaktný bod. Prístup do systémov a aplikácií. Dobrá organizácia SPOC - vysoká riešiteľnosť incidentov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.