Number of the records: 1  

Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy

  1. Title Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy
    TranslationQuestionnaire research of the soft dring market. Impact of the crisis on the market
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 8 (2009), s. 93-109. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords trh spotrebiteľský * nápoje nealkoholické * marketing * prieskum spotrebiteľský * voda minerálna * Slovensko
    AnnotationAnalýza a návrh odporúčaní, ktoré vyplývajú z výsledkov rozsiahleho prieskumu konaného v období od novembra 2008 do marca 2009, a to na vysoko presýtenom trhu nealkoholických nápojov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE10 00621-006, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.