Number of the records: 1  

Reklama za císaře Františka Josefa II.

  1. Title Reklama za císaře Františka Josefa II.
    Author infoJaroslav Stuchlík
    Author Stuchlík Jaroslav
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010), s. 46-48. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * médiá * história * etika
    AnnotationDejiny modernej reklamy môžeme datovať od začiatku priemyselnej revolúcie. Ako konkrétne vyzerala reklamná prax pred sto rokmi, v období vlády cisára Františka Jozefa II. Princípy reklamy pred sto rokmi. Etický prístup k reklame. Systematické delenie reklamy. Najsledovanejšia reklama - v tlači. Koľko to stálo. Spojenie médií s umením.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.