Number of the records: 1  

Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. Title Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi
    Author infoSoňa Nemečková
    Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010. S. [1-8]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationPodstata riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) - rôznorodosť názorov jednotlivých autorov pri zadefinovaní CRM a charakterizácia fáz jeho nasadenia. Pozornosť je sústredená na najrozvinutejší nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorým je komplexný CRM systém. Príspevok sa venuje priblíženiu jeho stavby a bližšej charakteristike jednotlivých modulov. Popísané sú aj neúspechy spojené s implementáciou CRM.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00602-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.