Number of the records: 1  

Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy v čase súčasnej finančnej a hospodárskej krízy

  1. Title Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy v čase súčasnej finančnej a hospodárskej krízy
    Author infoAlexandra Pappová
    Author Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Management challenges in the 21st century : how to tackle the crisis: theory and practical experience = ako zvládnúť krízu: teória a praktické skúsenosti : conference proceedings / zborník recenzovaných príspevkov : Bratislava, april 27, 2010. S. 116-124. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2010. ISBN 978-80-89306-08-4
    NoteVEGA 1/0668/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 663/664 - Potravinárstvo
    Keywords nápoje alkoholické * pivo * trh * trh medzinárodný * Slovensko * stredná Európa * východná Európa
    AnnotationMedzinárodný obchod s alkoholickými nápojmi. Chápanie alkoholických nápojov ako špecifického tovaru výmeny. Analýza medzinárodného obchodu s alkoholickými nápojmi. Postavenie jednotlivých hráčov na svetovom trhu s pivom. Charakteristika slovenského pivného trhu. Zahraničný obchod Slovenska s pivom. Súčasné trendy na slovenskom trhu s pivom. Dopady súčasnej finančnej a hospodárskej krízy na stratégie multinacionálnych korporácií na slovenskom trhu s pivom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00632-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.