Number of the records: 1  

Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia

  1. Title Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia
    TranslationSelected marketing terminology tendencies at the beginning of the 21st century
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentNeologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 81-96. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5
    NoteVEGA 2/0091/09
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * vývoj * história * angličtina * slovenčina * terminológia
    AnnotationStručná história marketingu a vývoj marketingu ako vedy. Marketing na Slovensku. Slovenská marketingová terminológia. Vybrané aktuálne otázky marketingovej terminológie: hodnota pre zákazníka, hodnota životného cyklu zákazníka, cross-selling, up-selling, equity, event marketing. Návrhy a stanoviská k prekladom vybraných termínov z aktuálnej anglickej marketingovej terminológie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00649-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.